تاريخ : برچسب:زیبایی های بهار واشینگتن دیسی , | | نویسنده : امداد خودرو شایان

بخشی از زیبایی های بهار واشینگتن دیسی 
مقرر دفتر مرکزی شرکت امداد خودرو شایان

تقدیم به همکاران سابق در ایران و مشترکین شرکت
به امید روزی که باز شما را ببینیم

 

 



تاريخ : برچسب:جشن سیزده سالگی شرکت ما, | | نویسنده : امداد خودرو شایان

جشن سزدهمین سالروز تاسیس شرکت امداد خودرو شایان

در شهر زیبای واشینگتن دیسی
پایتخت ایالات متحده آمریکا
و دفتر مرکزی این شرکت

13 سال با افتخار را با جهانیان همگام بودیم
در هر گام با شما همگام



تاريخ : برچسب:, | | نویسنده : امداد خودرو شایان

 

امداد خودرو شایان



 

افتتاح دفتر شرکت امداد خودرو شایان در آمریکا

 

پس از آغاز به کار شرکت در حوزه اروپا سرانجام این وعده هم میسر شد و شرکت امداد خودرو شایان اینبار دفتر فعالیت رسمی و قانونی خود را در شهر واشینگتن دیسی آمریکا افتتاح نمود .بر این اساس ، پس از کشور های ترکیه ، فرانسه ، انگلیس و نروژ  ، این شرکت بعنوان نخستین شرکت بین المللی امداد خودرویی ایرانی ، در کشور آمریکا و در تمام 50 ایالت این کشور به فعالیت خود ادامه خواهد داد . 

تبیین سیاست های جدید و ایجاد پلتفرم های مدرن و پیشرفته در ارائه خدمات و بکار گیری مدیران زبده از جمله تغییراتی ست که به دستور مدیریت عامل شرکت ایجاد شده . پس از افتتاح شرکت بر اساس بخشنامه شماره 48290/17 از سوی اعضای هیئت مدیره دفتر مرکزی این سازمان برای همیشه به آمریکا منتقل شد . هنوز تصمیمی مبنی بر انحلال اساسنامه ثبت شده در ایران گرفته نشده اما چنانچه امکان فعالیت موازی بوجود نیاید قطعا این شرکت نسبت به انحلال اوراق رسمی ثبت شده در ایران اقدام خواهد کرد . 

پیش از این دفتر مرکزی شرکت امداد خودرو شایان در کشور ترکیه بود که با تغییرات بنیادین در اساسنامه و دستورالعمل های قانونی به جهت هماهنگ سازی با قوانین تجارت ایالات متحده آمریکا برای همیشه به کشور آمریکا منتقل گردید .

این شرکت در سال 2007 در تهران تاسیس گردید اما پس از تصمیم و بخشنامه مدیر عامل شرکت در سال 2011 کلیه فعالیت این شرکت به بیرون از مرزهای ایران منتقل شد . ابتدا دفتر مرکزی در آنکارا افتتاح و سپس با انعقاد قرارداد با شرکت سیتروئن فرانسه دفتر نمایندگی به پاریس و سپس با توازن همکاری ها در حوزه اتحادیه اروپا دفتر دیگر این شرکت در شهر لندن و سپس با تصمیم و اعضای هیت مدیره و استقبال کشور نروژ دفتر چهارم در شهر اسلو و سپس پس از 4 سال تلاش مستمر در فوریه سال 2017 مراحل ثبت و انتقال قانونی دفتر مرکزی به ایالات متحده آمریکا آغاز و سرانجام در آگوست سال جاری این شرکت دفتر مرکزی خود را با حضور برخی مسولین ایالتی و فدرال و همچنین کمپانی های رقیب و برخی ایرانیان مقیم آمریکا در شهر واشینگتن دیسی پایتخت ایالات متحده تاسیس نمود . 



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 41 صفحه بعد